Wednesday, November 7, 2007

شكر واجب


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


الحقيقة انا عايزة ابعت شكر خاص للأخ الفاضل ياسر مدني


ومدونته الجميلة دينامو الاخوان ...




فاكرين مسابقات رمضان (الفوازير) اللي أخونا كان عاملها


وبذل فيها مجهود كبير ربنا يكرمه .. انا اشتركت في المسابقة


وطلعت الأولى الحمد لله والأخ ياسر كان وعد بهدية للفائزين


والهدية وصلت النهاردة .. لسة مستلماها من ربع ساعة تقريبا


فجزاك الله خيرا على تعبك ومجهودك وعلى الهدية اللي أكثر من


رائعة بجد .. وبصراحة دا كتير جدا عليا .. ويكفيني أن انا شاركت


في مسابقة زي كدا وكسبت مدونات صديقة وأخوة في الله لهم كل


الود والاحترام




الهدية كانت عبارة عن .. مصحف .. وكتاب زوجات الرسول


ومجلد فقه السنة بأجزائه الثلاثة ...


جزى الله خيرا من أوصل الهدية ، وجزاك الله خيرا يا أستاذ


ياسر .. وشكر مني للشاعر وليد الرفشي




وبارك الله فيكم


15 comments:

الطائر الحزين said...

كل رمضان وانتى بخير

و يكللك الله بتاج رضوانة
وبالفوز بجنانه

The Manager said...

مبروك على الجايزة الجميلة دي
وإن شاء الله ربنا يملئ حياتك بالجوائز
وتفوزي فى الأخرة بالجنة .. اللهم آمين

انا معرفش المسابقة دي للأسف غير منك انتى
ولا اعرف كانت عن إيه

بس اكيد لو كنت اشتركت .. كنت عملت الموضوع دة بدالك :P

تحياتى ليكي على تقديرك واهتمامك بشكر الغير على افعالهم
جزاكي الله خيرا عني :))

نـــــــور said...

اخي الفاضل الطائر الحزين

بوركت وجزاك الله خيرا على طيب مرورك
ودعائك

نـــــــور said...

أخي الفاضل سليم

الله يبارك فيك ويكرمك وجزاك الله خيراعلى دعوتك الطيبة

وخيرها في غيرها بقى وكويس انك ما اشتركتش علشان اكسب انا :D :D

تحياتي لك

عصفور المدينة said...

مبارك الهدية يا أستاذة ونفعك الله بها وشكرا للأخ ياسر الذي وعد فصدق أنا كنت باشوف المسابقة ساعات خطف بعد الفطار كدة

http://kasperb4.blogspot.com/ said...

حاجة جميلة اوي

الف مبروك ليكي وربنا يجازيهم خير على مجهودهم
:)

mo'men mohamed said...

ألأف مبروك مرة كمان على الجائزة
بس ياريت الكتب دى تقريها كويس و تعملى بما بها
زمان كانت جدتى تقولى
العلم فى الراس مش فى الكراس
هههههههههه
مبروك
السلام عليكم

أحمد المصري said...

ألف مبروووووك..مش على المركز الأول بس..عالكتب القيمة..أحسن هدية تقدمها لحد كتاب قيم0

ياسر مدني ...دينامو الإخوان said...

أشكرك بحراره شديده والله ده كتيييير جدا وأنا بصراحه محرج جدا م الكلام الجميل ده ومش عارف أقول ايه..بس بجد انتي والناس اللي شاركو هم اللي يستاهلوا الشكر بجد وبجد بجد
جزاك الله خيرا
:)

محمد said...

ألف مبروك أخت فرح على الجائزة

وإن كنت أظن أننا نحن المسلمين لنا جائزة أخرى نسعى للحصول عليها ألا وهي الجنة

رزقك الله الجنة وأسكنك منها الفردوس الأعلى

فرنسا هانم said...

الفين مبروك على الجائزه
وهى فعلا جائزه قيمه
يعنى انت طلعتى البريمو
السنه الجايه هاشترك
وابقى غشيشينى

Anonymous said...

والله وعملها الدينمو أنا كنت فاكره بيهزر بس والله راجل يادينمو

مدحت محمد said...

الف مبرووك على الجايزة
وربنا يعود عليكى وعلينا رمضان بالخير واليمن والبركات

نـــــــور said...

استاذنا الفاضل عصفور المدينة

آلام وآمال

مؤمن محمد

أحمد المصري

الله يبارك فيكم جميعا ويكرمكم

نـــــــور said...

الأخ الفاضل ياسر


الشكر كله لحضرك يا فندم وجزانا واياكم


وضاح

فرنسا هانم

ضحى

ألف شكر على المرور وربنا يكرمكم جميعا